Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Sven - 5 juli 2010 18:58

Jag vet inte om vi räddade jorden på Heal The World Festival.

Men det var en intressant och spännande festival med många

roliga inslag. Många nya vänner har jag fått med volontärer,

hantverkare, konstnärer och artister. Många unika människor

sökte sig till denna natursköna plats. Vädret svek inte heller.

 

Men jag tror att detta lilla inslag i världshistorien ändå var

viktigt för att på sikt påverka och förändra Jordens krasslighet.

Jag tror att många av festivalens besökare har bra tankar om

en sund värld i en sund framtid. Möts dessa människor i en

positiv miljö, skapar det också en positiv syn på att bevara

en värld på ett positivt sätt. Moder Jord behöver vår hjälp.

 

  

 

Dessa kraftfulla män kommer ifrån fyra olika kontinenter.

De möts fredligt i Höör och alla värnar om sitt ursprung,

människors och djurs välmående i en sund och bevarad natur.

 

Om ni missade Heal The World Festival i år, planera in den till

nästa sommar. Festivalen är värd ett besök tycker jag...vi ses..

Ovido - Quiz & Flashcards