Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Sven - 18 oktober 2009 18:19

   självklart är de ett par  

Självklart vill jag att alla kvinnor ska få bevara sina bröst och inte behöva stympa dem för att häva en sjukdom. Det gör att jag stödjer Rosa bandet-insamlingen. Samtidigt vet jag inte om cancerforskningen är baserad på tester av djur. Något som jag tar avstånd till helt och hållet. Jag vet att jämbördiga resultat kan visas genom att testa på cellodlingar. jag vet oxå att flertalet sponsorer kräver djurtestresultat för att det är etablerat i forskning, kanske för att de inte känner till cellodlingstester.

Jag startar djupt och tar mig till ytan.  Vi ses ....

Av Sven - 18 oktober 2009 13:25

Ja då var man här. Eftersom jag har sett många platser i mitt liv, är det kanske inte så konstigt att jag även blir nyfiken på hur det är att vara på en blogg. vi får väl se om jag tycker att det är spännande.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards