Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Sven - 26 oktober 2009 16:19

Skrikandes Jag är riktigt förbannad på min dator som har kladdat hela denna eftermiddag. Jag har försökt att ladda ner bilder, som är viktiga för mig, ifrån en cd-platta.

Det började med att hela datorn kändes havererad och svarade inte på kommandon. Jag fick starta om datorn flera gånger innan jag överhuvudtaget kunde starta igång ett virus program.

I två timmar får den gå och plöja igenom alla mina filer, innan jag kunde göra det jag skulle göra. Men även bilderna tog lång tid att ladda ner. När jag sedan tror att allt är klart, har jag ingen åtkomst på bilderna.

Fem timmar av min ledighet till ingen nytta. Jag lade ner projektet. men är fortfarande förbannad åt problemet.

Visst ett katastrofalt ilandsproblem som inte påverkar någon i Afrika. Men jag är sur eftersom det var bilder ifrån Mys och min Afrikaresa. När ilskan har lagt sig och datorn är läkt återkommer jag om vårt Afrika.

 

...globalt sett ett ytligt problem ...vi ses..Cool

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards