Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Sven - 4 februari 2010 23:04

Idag är det vargens dag.

Mys hittade denna vackra hyllning på Yuotube.

 

http://www.youtube.com/watch?v=cq_VeUMtyzU

 

Wolf song by Celtic Woman.

 

..vi ses..

Djur · Musik
Av Sven - 4 februari 2010 17:54

Om man som jag inte är född med en lap-top i handen.

Utan snarare tillhör den generationen som, motsträvigt

har fått lära sig att använda datorer och har svårt för att hinna med

i den tekniska utvecklingen. Då är det här inte lätt att fatta.

 

ATi Radeon HD 4870X2 processor, 2048MB minne, CrossFireX-stöd,

anslutningar 2xDual-Link DVI-I, 1xTV-ut+HDTV-ut,

stöd för: HDCP, HDMI.NGWNDR3300, trådlös N Dual Band

router med fyra U.S.B portar och hastigheter upp till 300 Mbps.

Gigabitswitch-portar på såväl LAN- som WAN-sidan.

Stödjer Wi-Fi Protected Setup (WPS?) Ipod, Iphone och Ipad.

 

Att försöka förstå den tekniska världen, skapar ganska

lätt huvudvärk för mig. Men då vet jag vad jag ska göra.

 

Naturligtvis använder jag den väl utvecklade Ipren.

 

..vi ses..

Ovido - Quiz & Flashcards