Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Sven - 15 februari 2010 19:50

     


Facebook-spelet som så många är intresserade av. Jag kan själv inte känna någon spänning i att cyber-odla och hantera fantasifyllda lantdjur. Det kan bero på att det skulle sno väldigt mycket tid och jag kan inte heller förstå meningen med det.

 

En på jobbet sa så här  -: Jag har fått en sköldpadda....jaa, i Farmville.

En annan sa  -:Jag ska köpa traktor. Jag har kommit upp på den nivån.

Vem bryr sig? Inte jag iallafall.

 

Jag kanske är okunnig eller mossigt för gammal för sådana spel.

Men jag tänkte att jag måste ändå sätta mig in i hur det funkar.

Därför sökte jag på nätet och fann denna introduktionsfilm.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ogkKPDVWYVQ


Njut av den ni alla andra som ej heller har förstått tjusningen med Farmville.

 

..vi ses..

Av Sven - 15 februari 2010 15:21

Det är endast en sak som behöver ändras

för att vi ska uppleva lycka i våra liv.

 

Det är var vi fokuserar vår uppmärksamhet.

 

..vi ses..

Ovido - Quiz & Flashcards